jenniferstromqvist

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennifer - 29 maj 2012 16:10

 

alldeles strax ett år sedan, helt sjukt !

Av Jennifer - 28 maj 2012 16:16

 
Av Jennifer - 28 maj 2012 16:05

Usch vad dåligt jag har bloggat nu ett tag. Men sommaren har iallafall tagit sig hit till lilla sundsvall och det har varit riktigt varmt förra veckan, så har varit ute för det mesta,spela fotboll och pluggat. Ingen tid har gått över till bloggen tyvärr. Men det blir bättre till veckan. Nu ska jag snart åka på match i matfors, grymt kul, Imorgon har jag en helt ledig dag, då kommer det inlägg det lovar jag er. Men puss och kram så hörs vi imorgon då. Ha det bra !

 

jag, pappa och Samantha

Av Jennifer - 21 maj 2012 21:10

       

Det här är alltså Nelson, min farbrors hund , visst är han gullig ?  haha , diggar första bilden !

Av Jennifer - 21 maj 2012 20:59

 



 

Av Jennifer - 21 maj 2012 16:18

Datorn har varit onödigt seg idag så har inte kunnat blogga någonting, ska dra till hk vallen nu för vi ska ta en lagbild. Efter det blir det träning så någongng lite senare ikväll kommer det ut lite bilder. Hoppas jag..  Filmen som jag och pappa såg igår var iallafall jättebra, verkligen värd att se !  Nä nu måste jag skynda mig, Hoppas att ni har haft en bra måndag och fortsätt att titta in hit varje dag. Kram 

 

åh, ta mig tillbaka ! stockhooooooolm

Av Jennifer - 20 maj 2012 20:14

som rubriken heter , heter filmen som jag och pappa ska se ikväll. Den är säkert bra. Vi åker om ca en kvart så jag ville bara meddela att det här blir sista inlägget för ikväll och att uppdateringen kommer att gå lite upp och ner till veckan, men håll utkik hela tiden för det kommer säkert att komma ett inlägg lite då och då. Ha det bra bästa läsare !

 

love u ♥

Av Jennifer - 20 maj 2012 15:58

Halloj, idag har jag spelat match. Vi mötte sdff och vi vann med 10-3, gryyyyymt.

Nu ska jag börja att plugga till en muntlig redovisning som vi ska ha om typ en vecka. Det är bland det sista vi gör innan sommarlovet, gud vad skönt. Ikväll blir det även kanske bio med pappa ? vi får väl se. Men nu ska agnes skicka bilder till mig på oss i stockholm som är från hennes kamera.  Kramen

 

Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards