jenniferstromqvist

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennifer - 29 oktober 2012 20:14

Idag har vi varit i bland annat gamla stan, vi käkade lunch där på Vapiano, det var verkligen jättegott. Sen har vi varit på Drottninggatan och i Gallerian också. Imorgon blir det Nacka Forum och något annat kul. Nu ska vi kolla på film så ha det bra. Kram

 


 


   

Av Jennifer - 28 oktober 2012 17:58

Nu är jag och Agnes framme i Stockholm och ska vara här resten av höstlovet. Vi bor hos min farbror som förra gången. Jag har med mig både datorn och kameran hit så det kommer förmodligen upp något inlägg lite då och då. Kommer fota massor iallafall, har med mig det nya objektivet också. Följ mig på instagram så får ni se mer bilder men som dock är tagna med mobilen. Ha det bra, kram!
mobilbild

Av Jennifer - 25 oktober 2012 19:22

 


 


 


   

Av Jennifer - 21 oktober 2012 13:29

Igår fyllde min näst-äldsta storasyster 22, så då åkte jag,pappa och min lillasyster hem till henne och firade henne. Efter att vi hade firat henne åkte jag och min lillasyster hem till min äldsta syster och hade ett filmmarathon där, käkade pizza och godis. Det var jättemysigt. Idag däremot blir det att plugga lite.. Nästa söndag åker jag och Agnes till stockholm och är där hela höstlovet,yeey. Kram på er!

 


   


Av Jennifer - 19 oktober 2012 19:13

 


 


   

 SIGMA DC  17-70 mm 1:2.8.4 Macro USM

Av Jennifer - 19 oktober 2012 15:49

Den här veckan har varit en riktig mördarvecka. Vi har haft två stora prov,en inlämning och en "muntlig redovisning". Så det är därför jag inte har bloggat ett enda inlägg.  Jag tagit den andra gardasil sprutan, vilket gjorde lite ondare än den första. Kan inte lyfta allt för tunga saker med vänster arm, men men, det går väl över.. Nästa vecka blir en lugnare vecka. Musik-vecka dessutom 10 timmars musik sammanlagt, då kommer jag kunna blogga mer!

Imorgon blir det filmkväll med två av mina systrar. Kram!


 

Av Jennifer - 19 oktober 2012 15:36

 


 


    

Av Jennifer - 13 oktober 2012 20:36

Före :

   

  Efter :

 


 

  Vi passade även på att laga min stjärnhimmel.


   

  Det ända lila som fick vara kvar är min lilla "skyddsängel"

Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards