jenniferstromqvist

Alla inlägg under april 2013

Av Jennifer - 27 april 2013 16:24

Hej och förlåt för dålig uppdatering. Jag har haft mycket att göra i skolan så har inte haft någon blogginspiration eller tid för att fota, men igår var jag iallafall på Nöjeshallen och BiteLine med ett gäng från klassen och vi spelade lite roliga spel och körde en 40 minuters lasermaxx.
Vi hade det verkligen jättekul. Vi räknade även ut att det är 50 dagar kvar tills vi åker till Kroatien i en vecka!! Gaaah

Av Jennifer - 20 april 2013 12:54

 


 


 


 


 


   

Av Jennifer - 8 april 2013 19:14

För tre veckor sedan föddes våran andra kull (K-kullen) som blev en kombination mellan Jolly och Natus.  Det har varit fullt upp här hemma med två kullar samtidigt, men jag tycker att det har gått bra ändå. Valparna levereras vid 8 veckor så det har gått väldigt fort ändå. Vår förra kull blev det fyra valpar, men i den här kullen blev det 11 stycken!! Namnen blev Kassandra,Karamelle,Kornelia,Kayo,Kleo,Karl-Natus,Kojak,Kenzo,Kramer,Kastello,Kazper.  Här kommer ni få se lite blandade bilder under deras uppväxt. Ni kommer dock inte få se bilder på hur dom ser ut nu på äldre dar, dom har precis fått upp ögonen och är känslig mot blixt. De vita fläckarna på valparna är tippex så att vi ska veta vem som är vem.

 

  Så gott som proppfullt.

 


 


 


 


 


 


 


   

Av Jennifer - 8 april 2013 18:43

Vi har ju som sagt en kennel här hemma som heter Annerotts, och vi föder upp Rottweiler.

Våran första kull heter J-kullen, vilket betyder att alla valpar ska börja på J. Vi bestämde oss för att börja på bokstaven J efter våran hund Jezzie som gick bort för ett år sedan, kullarna som kommer framöver fortsätter sedan i alfabetets ordning efter J. För fyra veckor sedan födde våran hund Dessan (som bor annars i Skellefteå på foder) J-kullen. Namnen blev Juliette,Juvel,Jade och Jagger. Jag tänkte att ni ska få se i blandade bilder hur deras liv har utvecklas under dom här fyra veckorna som har gått. I nästa inlägg ska ni få se våran andra kull efter hundarna som vi har här hemma, nämnligen Natus och Jolly. Deras kull heter K-kullen.


De vita fläckarna som valparna har på sig är tippex så att vi ska hålla reda på vem som är vem.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


  Här kommer det en bild på hur varje valp från kullen ser ut idag!

 


 


 


   

Av Jennifer - 3 april 2013 14:39

Förlåt för en urusel uppdatering på bloggen, men har varken haft tid eller lust. Just nu har vi fött upp valpar här hemma så ni kommer att få se bilder på dom innan påsklovet är slut. Ha en bra dag för det ska jag ha, jag fyller 16 idag!


Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards