jenniferstromqvist

Alla inlägg under juni 2013

Av Jennifer - 23 juni 2013 17:09

Nu är jag hemma efter en vecka i Kroatien med klassen. Vi har hunnit med att göra så mycket och har haft det helt underbart och sjukt roligt! Det har varit runt 30 grader hela veckan utan moln. Jag har fotat väldigt mycket men har inte lagt in dom på datorn än, så nu får jag bjuda på ett collage av mobilbilder! Det här är bland det bästa jag varit med om, har skaffat så många roliga minnen. Det är så tråkigt att det tar slut nu när vi är varandra som närmast. Kärlek till klass 9.1

Av Jennifer - 14 juni 2013 20:53

Nu har jag avslutat grundskolan. 9:an har varit det bästa året av alla år. I nian började jag på Mimerskolan och det har varit det bästa beslut jag någonsin tagit. Skolan har varit helt fantastisk bra och jag har lärt känna helt underbara personer. Jag kommer verkligen sana allihopa och själva skolan också, Jag hade dom bästa lärarna jag någonsin har haft och gick i den bästa klassen jag någonsin har gått i. Kärlek till Mimer!!! Och imorgon åker vi till Kroatien på klassresa och stannar där i en vecka. Åh guuud vad härligt!!

Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards