jenniferstromqvist

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Jennifer - 4 juli 2010 21:49

Hej,

Nu har jag kommit hem från Piteå Summer Games.

Fotbollscupen du vet .

Vi åkte dit på onsdagen , men själva cupen började på fredagen.

Så vi åkte lite i förväg för att ha lite kul och bara mysa.


Jag ska först börja att skriva om dagarna.


Onsdag ;

Vi åkte vid 10 på morgonen , tog några stopp på vägen, och åt lunch så klart.

När vi var framme så kom vi till Folkets hus där vi skulle sova en natt.


Där fixade vi mat och det blev kött och pommesfrites+efterätt.

Sen hade vi kul och bara vilade lite efter en lång bilresa.


Torsdag ;

Vaknade av att taket nästan skulle gå sönder, det rägnade så fruktansvärt.

Jag sommnade om , och sen väckte pappa oss vi 8 tiden.

Upp åt frukost gjorde oss klar för fotbolls träning.

Vi skulle springa lite ute och kicka lite boll.

Men det var så dåligt väder så att vi tränade inne i gympasalen istället.

Efter träningen duschade vi och packade ihop och for till Amandas sommar stuga

som dom har i Piteå.

Där hade vi riktigt roligt, åt god lunch och middag, hoppade studsmatta

spelade lite fotboll , tittade på film, hade frågeslinga och åkte båt.

Efter båten satt vi en "luftmadrass" om man kan säga så.

Och åkte efter . Sen blev det bastning.

Sen åkte vi till vårat nya "hem" en skola.

Vi packade upp våra grejjer och bara pratade och hade mysigt.


Fredag ;

Vi spelade match, det kommer resultat sedan.

Efter det har vi bara myst, jag tror att vi var på stranden också.

Kommer inte ihåg så mycket mer.

Eller vi spelade också en väldigt sen match , klockan tio på kvällen.


Lördag : matcher, resultat kommer sedan.

Har för det mesta haft det väldigt kul, jag kommer inte ihåg så mycket.

Vi badade på kvällen , allihopa :)

Till och med pappa han hoppade till och med i med kläderna.


Söndag ; match sen hem.

Inte så mycket mer.


Resultat ;


Heffnersklubban-ESK/EIK/UIF-4-0 :)

Heffnersklubban-Assi IF-0-2. synd tjejer två offside mål :(

Heffnersklubban-Bossekop-1-0 :) ( Norge)


Vi kom tvåa i våran grupp så vi gick vidare till slutspel.


Heffnersklubban-Sunnanå SK -3-0 :)

Heffnersklubban-Röbäck-0-1 :(

och om den matchen , mot Röbäck.

Hade vi väldigt otur, dommaren var orättvis.

Han dömmde bort vårat mål för att det var offside fast jag tror faktiskt att

det inte var det.

Sen råkade vi göra ett själv mål på en hörna, och efter det fick vi inte den straff vi

ville ha.

Men vi var otroligt mycket bättre än dom .


Sen spelade vi en match om att komma 9:a eller på 16 plats.

Och då blev det såhär,

Heffnersklubban-Harstad-3-1 ( Norge) ( straffar) :)


Så vi kom på 9:onde plats av 57, så det var väldigt bra !

Så nu vill jag säga godnatt och tack för en underbar cup Heffnersklubban (LLLLL)

pussssss (L)


Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards