jenniferstromqvist

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennifer - 9 januari 2011 19:43

Hejsan,

Igår kväll sov jag och Samantha hos mormor,

och innan de hade jag fotbolls träning i Nordic hallen.

Det hade vi i tisdags och onsdags också.

Idag har jag åkt pulka med Samantha, Sussie och hennes kompisar

uppe på södra berget.Det var kul !


Nu bjuder jag på några bilder från mormor.

                     

  

Av Jennifer - 7 januari 2011 20:51

Hejsan.

Har precis kommit hem ifrån farfar och Barbro.

Vi gav varandra julklapparna nu för att dom var

i stockholm på julafton.

Tack för pengarna farfar !   


Jag har också hunnit varit hos susanne´ som äntligen har kommit hem ifrån

Kalifornien.<3

Jag fick min julklapp av henne och jag gav henne min julklapp.

Tack för sakerna  sussie !   


Jag har också varit med Matti och Jossan idag,

Nu måste jag fortsätta att kolla på Let´s dance.

puss,

           


    hihi :U  

<3

     

mumms...        

Av Jennifer - 6 januari 2011 14:51

       


                  

                    haha vissen ;)


  

           

Av Jennifer - 5 januari 2011 18:41

               

Wilma har skaffat körkort ;)

Här är den första bilden som knäpptes med min kamera ! :)     

Av Jennifer - 4 januari 2011 14:59

Igår kom min kamera !

Jag är så hääääääääääääääääääääär glad. :D

Jag han knäppa lite bilder igår men dom får ni se snart.

Nu sitter Natus och gnäller på mig för att han inte fick någon pölsa av mig.

Nu måste jag klia honom för om jag släpper taget om honom en halv sekund så

kraffsar han på mej och slickar mej i ansiktet för att han inte vill att jag ska sluta.

Ja så nu måste jag sluta, Puss (L)


Av Jennifer - 4 januari 2011 14:57

         

<3  

Av Jennifer - 2 januari 2011 18:38

Hejsan,

Imorgon så kommer förmodligen min kamera !

Det blev inte i fredags eftersom att det var nyår.

Idag har jag varit på birsta med mamma och mormor.

Nu ska jag titta lite på TV.

  

Av Jennifer - 1 januari 2011 16:57

Bilder från Nyårsafton ;

                                           

<3  

Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards