jenniferstromqvist

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Jennifer - 11 juni 2012 22:58

 

Av Jennifer - 11 juni 2012 20:45

     

Av Jennifer - 11 juni 2012 20:16

Så, äntligen frihet. Åttan är avklarad och jag har ett helt sommarlov framför mig med massa roliga saker som väntar, en del saker har jag redan bokat in på listan som tex Piteå ummer Games, Moppeskolan,Skellefteå,England,Syrrans bröllop, och ev gatufesten. Sedan ska jag spela en hel del fotboll,umgås med vänner,familj och släkt. Sommaren 2012 kommer bli grym. Det kommer snart komma upp massa bilder här på bloggen, (som tyvärr inte är mina för jag har varit så slö och inte tagit med mig min egen kamera. ) Det har ju varit brännbollsdag på skolan då hela vår klass klädde ut oss till nördar, haha. Sedan har det varit skolavslutning. Och i lördags så åkte ett gäng från klassen ut på resturang och efter det blev det en skräckis hemma med massa gott, mys !  Nä, nu måste jag redigera massa bilder från heffners företagscup som jag blev erbjuden att vara "fotograf" på. Imorgon förresten ska jag ha en heldag med min fina vän Agnes, vi ska ta en random tripp till alnö och fota, sedan blir det förmodligen film och godis time !  Ha det gött.

   


Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards