jenniferstromqvist

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Jennifer - 12 juli 2012 17:48

Tänkte bara påminna er att jag inte kommer göra några tidsinställda inlägg medans jag är borta eftersom att på min nya dator har jag inte så många bilder, men efter Piteå kommer jag att ha massvis med bilder som jag kommer att visa er. Men åll utkik ändå på bloggen i helgen , det kan komma upp ett inlägg om jag har bra internet där. Ha det bra !


Av Jennifer - 12 juli 2012 17:42

Hej alla glada, igår hade jag en heldag med min fina vän Agnes. Vi tog först moppen till birsta en sväng, sedan åkte vi hem hit och fotade med hennes kamera så ni får säkert se några bilder om hon skickar några till mig. Sedan gick vi ner till frasses och köpte lite hamburgare,haha tjockt. Fick med oss godis också, sedan kvällsåkte vi runt med moppen inne i stan och sedan till skönsmon där vi hade en liten "picknik" vi hann till och med åka förbi Jossan en stund och hade lite mysigt tjejsnack där. Det slutade med att hon sov hos mig och nu har jag precis varit på möte nere på Heffnersvallen, imorgon bär det av till Piteå och kameran hänger självklart med, Kram

 

webbis

Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards