jenniferstromqvist

Alla inlägg under april 2011

Av Jennifer - 20 april 2011 15:55

               

Av Jennifer - 20 april 2011 15:37

Hejsan, idag var det en vanlig dag i skolan.

Fast vi hade matteprov på den svåra delen,men det gick ganska bra ändå.

Imorgon är det sista dagen + att vi får sovmorgon !

Om ett tag ska jag till träningen på Westhagen.

Vi hörs kanske efter träningen eller imorgon :)

  <3

Av Jennifer - 18 april 2011 17:24

                 Tack mormor du är bäst !

Av Jennifer - 17 april 2011 20:17

 

Av Jennifer - 17 april 2011 18:12

Hejsan,

Vi har ju haft träningsläger idag också.

Så vi började med ett träningspass och sedan åt vi lunch ihop och hade roligt.

Sedan for vi ut till Bergsåker och mötte Selånger, vi vann med 4-0 :)

Vi har fått våra nya kläder idag också !

Ha det bra så länge så kanske vi syns imorgon.

      Dålig skärpa på bilderna men här är våra nya snygga kläder !

Av Jennifer - 16 april 2011 18:34

Halloj, igår kväll sov Jossan hos mig.

Sedan nu imorse så fixade vi oss i ordning för träningsläger.

Vi hade 2 träningspass med teori och sånt mys.

Imorgon har vi en träning plus en träningsmatch mot Selånger .

Nästa vecka går vi bara till torsdag !

Och inte så mycket LÄXOR heller , yippie !

Nä, nu måste jag sluta skriva, vi  kanske hörs imorgon.. ?

Ha det bra så länge !

    

älska , <3

Av Jennifer - 14 april 2011 14:49

Hola,

Äntligen är denna torsdag över !

Vi har både haft idrotts prov, spanska och so läxförhör.

Tills nästa vecka blir det inte så många läxor..skönt..

Till helgen har jag träningsläger + match, det blir nice..

Det jag behöver göra idag är att renskriva fysiken och följa med Samantha

till hennes träning, ha det bra så länge, puss

  Jag,Samantha och farbror i sommras.. <3

Av Jennifer - 12 april 2011 17:45

Hej, direkt efter träningen gick jag och Jossan hem till henne.

Vi fikade och bytte om, sedan for vi direkt till träningen i NCC.

Nu medans hon duschar gör jag lite läxor, sedan när hon är klar är det min tur.

Ha det bra så syns vi snart !

  Hittade denna snygga bild på Jossan , och hon kommer att döda mig nu. ;)

Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards