jenniferstromqvist

Alla inlägg under april 2011

Av Jennifer - 10 april 2011 12:38

    

  Det gick tyvärr inte att färga klubbpinnen.

UTE

Av Jennifer - 10 april 2011 12:04

             

Av Jennifer - 10 april 2011 11:45

                                      Har haft sjukt kul med dom här tjejerna i helgen.

Tack för allt !

Av Jennifer - 9 april 2011 14:00

Hejsan , igår kväll kom Agnes och Fanny hit för att fira min födelsedag,

Dom sov sedan här, idag har vi varit på birsta och nu tittar vi på en film.

Jag visar sakerna jag fick av dom sedan,

Ha det bra, hejs !

Av Jennifer - 4 april 2011 19:51

                          <3

14

Av Jennifer - 3 april 2011 09:59

Hej idag är det min födelsedag.

Jag har precis fått frukost på säng och paket.

Vid tre tiden kommer lite gäster också..

Tyvärr så har jag inga pengar på mobilen så jag kan inte

tacka alla grattis-sms.

Så jag får taka här istället ;

TACK VÄRLDENS BÄSTAVÄNNER!

Lite senare idag har jag träning, så ni får se bilder på

sakerna jag har fått någon annan gång, imorgon kanske ?

Aja, nu måste jag sluta, pussen <3

 

Av Jennifer - 1 april 2011 17:15

  - Josefin Andersson.

Du har alltid varit min allra bästa vän och du kommer alltid att vara det.

Jag tror det inte finns någon som du och jag ute i världen,ingen kan vara tajtare än oss.Vi har hållt ihop i vått och torrt, och alltid ställt upp för varandra.Vi har sjukt många minnen, om vi skulle skriva upp alla så skulle vi vara tvunga att göra mins 10 böcker.När vi var mindre så sa vi att vi skulle var med i Guinners record bok, och så kommer det att bli.Du ska bara veta att det finns ingen sån underbar bästavän som du.Jag älskar dig , <3

__________________________________________________________________

 

- Agnes Söderbladh.

Du är den mest underbaraste person jag vet.Vi är sjukt lika varandra i sättet och

vi har alltid roligt med varandra och är väldigt tajta.Ingen kommer att kunna sära på oss.Du är en av mina bästavänner.Jag kan lita på dej till 110 % , du är den som jag alltid kan vara mig själv med.Du är den som alltid får mig på bra humör.Du är den som alltid ställer upp i alla lägen.Du är bara bäst.

Jag älskar dej min alldeles egna körv , <3

_____________________________________________________________________

 

- Matilda Sjöström

Du är den roligaste personen i mitt liv.Vi har alltid kul tillsammans och skrattar jämt.

Du är en av mina bästa vänner och vi har sjuka minnen tillsammans.Vi har kännt varandra i många många år och jag har alltid gillat dig för den du är.Du är en riktigt härlig person som alla måste gilla, den som inte har dej har inget.Du får mig alltid på bra humör.Du är bland dom snällaste jag vet.Jag kan verkligen lita på dej.

Matilda, jag älskar dig oerhört mycket , <3

____________________________________________________________________

  

- Fanny Forsman.

Du är otrolig viktig i mitt liv.Du är oerhört snäll och vi har jämt kul tillsammans.

Med dig kan jag prata om allt , eftersom jag litar på dig.Vi har bara kännt varandra sen fyran men det känns som vi har kännt varandra hela livet.Jag vet att du alltid kommer att finnas där för mig och jag vill att du ska veta att jag kommer alltid att finnas där för dig också.Du är en riktigt bra vän.

Jag älskar dig, <3

____________________________________________________________________

  <3

 

Av Jennifer - 1 april 2011 16:33

Hahah, gud vilken rolig dag.

Min klass har lurat tre lärare idag, haha och dom gick på det också ;)

 

Hej iallafall.

det är somsagt första april idag och hoppas att ni har dragit något bra spratt.

Nu har jag precis pluggat lite SO och senare idag kanske jag och Samantha ska

åka till birsta.

Imorgon åker jag och bästavännerna till vårmässan, det kommer bli lika roligt

som alla andra år. speciellt när jag är med dom <3


PÅ SÖNDAG FYLLER JAG 14 ÅR.


Hejs !

  <3


Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards