jenniferstromqvist

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Jennifer - 4 juli 2011 23:35

Halloj, nu sitter jag med Pers ipad. Idag har jag,pappa och Samantha åkt hit till Stockholm.Idag har vi seglat till bullandö, sveriges största småbådshamn.Sen har vi ätit på resturang också.vi stannade i gävle idag och käkade lunch, och sedan åkte vi till värmdö och tog en fika.vi får se om det blir någon mer bloggning denna vecka, det kommer att bli fint väder till veckan så vill inte vara inne och hålla på med ipaden.När jag har kommit hem kommer ni få se massvis med bilder och höra resultaten från piteå summer games cupen. Ha det bra !

Av Jennifer - 4 juli 2011 10:03

Hejsan, och förlåt för att jag inte gjorde några tidsinställda inlägg.

Jag tycker att det är svårt att komma på vad man ska skriva i dom.


Men vi åkte till Piteå i onsdags,men cupen började på fredagen.

Onsdag badade vi och bara hade skoj, och torsdagen var vi i Amandas stuga

och åkte vattenskoter och en grej bakom båten, haha kommer inte ihåg vad den hette ;) Vi tränade också i torsdags.


Resultat av alla matcher får ni senare.

Vi kom 4 av 37 lag i Sveriges näst-största cup. RIKTIGT BRA !


Tyvärr har jag inte tagit några bilder men andra har gjort det , så vi får se om dom kan skicka dom till oss.


Nu måste jag åka, för nu ska jag till Stockholm !

Vi får se om det blir någon bloggning där annars syns vi om en vecka !

Ha det bra och håll ut !

Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards