jenniferstromqvist

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Jennifer - 14 juli 2011 22:27

Nu blir det inga fler bild-inlägg från stockholm idag, dom tre sista kommer imorgon så håll koll på bloggen hela tiden , när som helst kan det komma , !

Ha en bra kväll !

 


Av Jennifer - 14 juli 2011 22:22

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


   

  Det är dom här jag gillar bäst, nästan varje kväll satt vi och spelade kort i sittbrunnen och kollade på solnedgången,mys!

Av Jennifer - 14 juli 2011 21:09

Haha, jag visste inte riktigt hur jag skulle döpa den här delen så det blev privat ;)


        Samantha, Miléne,jag,Nelson och Per.   Per , Samantha och Anton.         


  

               

Av Jennifer - 14 juli 2011 18:39

   

Kändes ganska omöjligt att komma under , men det gjorde vi ! 

              Motorbåt,   Samantha , jag och pers kompis son Andreas.    

Av Jennifer - 14 juli 2011 18:32

Halloj, nu är alla bilder fixade.

Men jag kommer att dela upp dom i 6 inlägg.

Och varje inlägg kommer att handla om en sak.


Inlägg nummer ett :På båten

Inlägg nummer två :"Privat"  

Inlägg nummer tre :Solnedgångar

Inlägg nummer fyra :Utsikter

Inlägg nummer fem :Nelson ( hund )

Inlägg nummer sex :Annat


vi börjar redan i nästa inlägg !

Av Jennifer - 14 juli 2011 15:51

Halloj !

Nu är jag hemma och jag vet att ni har saknat mig ;)

haha, men jag har ju faktiskt bloggat 2-3 gånger därifrån.


I piteå blev det inga tidsinställda inlägg och jag berättade för er att jag

skulle skriva upp resultaten, med dom har jag glömt bort, iallafall vissa ;)

Men vi kom 4 av 37 lag och det är jag riktigt nöjd med.


I stockholm har vi seglat i 10 dagar och haft det bra, just nu håller jag på att ladda

ur bilderna i datorn så ni får se dom i ett annat inlägg.

Hoppas att ni har haft det bra här i Sundsvall dom senaste 10 dagarna !

  

loooooooooooooove

Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards