jenniferstromqvist

Alla inlägg under juni 2012

Av Jennifer - 19 juni 2012 21:15

Nu har jag äntligen blivit frisk och kan träna igen, har varit sjuk i typ en vecka men nu är det över, skönt !

Nu håller en kille som pappa känner att laga min dator, han ska starta om hela men kopierar bilder först så att dom finns kvar, tack gode gud för att det gick... Igår och idag har jag gått mina teori dagar på moppe skolan, vi är en klass på 15 st där av bara  2 tjejer, haha. Vi hade först två timmars teori sen två timmars lunch sen två timmars teori igen, samma schema idag. Imorgon har jag träning inför uppkörningen som är på torsdag. Den 10 juli ska jag göra mitt teori prov , om jag klarar det då får jag äntligen köra !! men först måste jag klara av uppkörningen på torsdag, nervöst !

Ni kommer att få se mer roliga bilder när min dator kommer tillbaka, (om den verkligen gör det) för jag har fotat lite allt möjligt dom närmsta dagarna. Men ha det så bra så bloggar jag imorgon, ska även se på Heffners 98 som spelar DM kvartsfinal, hejja hejja !

 

åh, saknar det.... så hääääääääääääär mycket...

Av Jennifer - 17 juni 2012 17:07

Nu har mormor precis åkt hem och om någon timme kommer mamma och pappa hem igen, det har gått rätt så bra för Jolly på hundutställningen. Imorse åkte vi en sväng hem till mormor och sedan efter det så åkte jag och Fanny till birsta, det var mysigt det. Jag har även fotat en hel del blommor idag med olika objektiv och massa olika inställningar, några bilder kommer ut lite senare. Förmodligen så måste jag lägga in dom på mammas dator som jag sitter vid nu.

Imorgon så börjar moppeskolan, är jättenervös faktiskt, hela veckan ska jag ha massa teori lektioner,träningar inför uppkörningen och uppkörningsprovet, önska mig lycka till för det lär jag ju behöva. Ha det bra, Kram.

 

Natus

Av Jennifer - 15 juni 2012 17:41

Jag kom åt mina bilder igår, fast jag måste göra på något konstigt sätt så att jag iallafall kan se dom, men internet funkar fortfarande inte, får hoppas att min dator blir bra igen. Ikväll spelar Sverige och England, får hoppas på att Sverige vinner detta. Imorgon kommer mormor hit och ska göra mig lite sällskap för att mamma och pappa far till umeå på hundutställning, det blir bra det. Kände bara för att slänga in ett inlägg, inte så intressant jag vet. Ha det bra !

 

Två utav mina tre systrar, Samantha och Sandra !

Av Jennifer - 14 juni 2012 20:49

Min dator är helt paj just nu, jag kommer inte åt en ända fil eller något. Så just nu bloggar jag från mammas dator. Om jag har tur kan jag lämna in den på lagning så kan dom kanske fixa den, är liv rädd att alla mina bilder är borta. Får hoppas på det bästa helt enkelt ! Men fram tills dess så kommer jag att blogga från lite olika datorer här hemma, så det kommer inte bli så mycket bilder,vilket är sjukt tråkigt, det är det som gör bloggen till blogg liksom. Men fortsätt att kika in hit varje dag ändå , ska försöka att blogga lika mycket ändå !  Ville bara säga det. Kram

 

Bild ur arkivet från nyår.

Av Jennifer - 14 juni 2012 20:44

         

 Jag fotade även Agnes men jag vet inte vilka bilder som jag får lägga ut eller inte ...

Av Jennifer - 13 juni 2012 22:39

         

Det kommer några fler imorgon. 

Av Jennifer - 13 juni 2012 22:32

             

Av Jennifer - 11 juni 2012 22:58

 

Jennifer Strömqvist


Jennifer Strömqvist heter jag och är född 1997. Jag älskar att fotografera och det gör jag med min Nikon D3100 med varierande objektiv. Om det är något speciellt ni vill kolla på så välj en kategori på högerkanten. Lämna gärna en kommentar! kram

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vilken kamera tycker DU är bäst ?
 Nikon
 Canon
 Sony
 Samsung
 Olympus
 Pentax
 Lumix

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards